De eerste dag... - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Emma - WaarBenJij.nu De eerste dag... - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Emma - WaarBenJij.nu

De eerste dag...

Door: Emmavd

Blijf op de hoogte en volg Emma

08 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Even kort berichtje..wil proberen zo nog accordeon te spelen (maar ze waren wel 'tired of the music' na het festival waarschuwde de politie me.heb ook niemand nog zien spelen hier)Gister aangekomen na goeie reis. alleen de ns had natuurlijk vertraging... heb edinburgh ook al gezien. mooie stad met oude gebouwen. jammer van die auto's en toeristen en sirenes de hele dag. ben al naar een jamsessie geweest gister, maar het blijkt zo'n beetje de enige te zijn hier dus ik heb besloten naar inverness te gaan op aanraden van een franse meneer die volgens mij zn hele leven al in hostels woont. moest ook op zoek naar een ander hostel, zit nu met franse studenten in een crappy kamer zonder raam. maar wel met keuken, dus ga nu maar es naar de marks n spencer..
Liefs uit Edinburgh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2011

Limerick

28 Juni 2011

Good to be back again

04 Oktober 2010

Laatste dagen

28 September 2010

Cliffs, hostels en veganistisch eten in ierland

22 September 2010

Quirky Cork
Emma

Ik ga de muzikale vibes in Ierland en Schotland opzoeken!

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5922

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 01 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: