Good to be back again - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Emma - WaarBenJij.nu Good to be back again - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Emma - WaarBenJij.nu

Good to be back again

Door: Emmavd

Blijf op de hoogte en volg Emma

28 Juni 2011 | Ierland, Limerick

Gister in cork aangekomen en meteen door naar limerick ergens in een buitenwijk. Gelukkig waren er weer genoeg aardige mensen die me een lift wilden geven en de mensen van de b en b hebben gebeld. Aardig mannetje van de b en b die me steeds wel naar de uni wil brengen. De uni hier is gewoon een dorp en ik verdwaal er steeds. Gister net optijd voor de tweede les en vandaag een hele dag. Het Zijn best volle dagen en krijg zelfs ierse les. Vandaag ook ensemble gehad van een man die volgens mij heel traditioneel was ( hoeveel akkoorden speel je?3? Maak er maar 2 van of nee doe er maar 1) en in de pianoklas moest ik mijn aparte jazzy stijl maar eens langzaam voorspelen. Het is qua piano allemaal wel basic voor mij, de meesten zijn echt beginners, maar ik vermaak me prima!

  • 28 Juni 2011 - 20:35

    Vera:

    hoi Emma!

    Ik vind het super cool dat je maar weer zo alleen op reis gaat! Goed hoor. Gelukkig ben je nu al een beetje gewend in Ierland :). Veel plezier!
    Vera

  • 29 Juni 2011 - 09:47

    Fabrina:

    Moehahaha! Veel plezier meid, en tot gauw weeer!!!

  • 01 Juli 2011 - 13:07

    Mirte:

    KLinkt goed ouwe Bep! Geef ze maar een eigen muzikaal lesje daar;)Volgende week ga ik P 3 dagen verzorgen btw. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2011

Limerick

28 Juni 2011

Good to be back again

04 Oktober 2010

Laatste dagen

28 September 2010

Cliffs, hostels en veganistisch eten in ierland

22 September 2010

Quirky Cork
Emma

Ik ga de muzikale vibes in Ierland en Schotland opzoeken!

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5922

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 01 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: