Limerick - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Emma - WaarBenJij.nu Limerick - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Emma - WaarBenJij.nu

Limerick

Door: Emmavd

Blijf op de hoogte en volg Emma

15 Juli 2011 | Ierland, Limerick

De reis is alweer ten einde helaas! De summerschool was erg leuk. Wel een lager niveau dan ik gehoopt had, maar het is altijd weer fijn om in de ierse muziek sfeer te zitten:) ik kon ook nog andere lessen volgen, en wilde graag traditionele zang doen. Helaas viel die workshop wel tegen. Het werd gegeven door een man die lekker buiten in de zon zijn les deed: liedjes voorzingen, en dan moesten wij de tekst overschrijven. Daarna de volgende.... op de vraag of hij niet iets over trad. ornamenten kon vertellen: well, I sing very plain...and I’m a very bad teacher! Hmm ok. De volgende dag heb ik een bodhran workshop gedaan (die ierse trommel) en dat was wel leerzaam gelukkig. Er waren elke dag concerten, lezingen en les in Iers en donderdagavond een groot concert met de hele bekende Ierse pianist dus dat was wel leuk om te zien. Vrijdag gaven we een afsluitconcert, ik was de enige overgebleven pianist, dus dat was wel leuk haha: Heeel veeel fiddlers, fluitisten, accordeon en 1 pianist:)
Daarna doorgereisd naar heel veel mooie plekken aan de westkust, mooie forten, kerkjes en cliffs gezien, dingen uit de bronstijd, ijzertijd, middeleeuwen, naar sessies geweest, gelift, regen en zon gehad, gekampeerd, heeeel veeeel stenen muurtjes gezien: kortom Ierland weer op zijn mooist!
Tot de volgende keer!?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2011

Limerick

28 Juni 2011

Good to be back again

04 Oktober 2010

Laatste dagen

28 September 2010

Cliffs, hostels en veganistisch eten in ierland

22 September 2010

Quirky Cork
Emma

Ik ga de muzikale vibes in Ierland en Schotland opzoeken!

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 901
Totaal aantal bezoekers 5922

Voorgaande reizen:

07 September 2010 - 01 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: